سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست شدن دوستان ، غربت است . [نهج البلاغه]

معشوق عاشقان حسین

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
سخن نخست از این غریب(یکشنبه 86 بهمن 14 ساعت 5:58 عصر )

عشق است و حسین

رهی ز جا برخیز و برو نزد محبوب

منظور من از این حرف من این است که حسین عشق همه ی دنیاست



» قدرت الله حیدری
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
سخن نخست از این غریب


بازدیدهای امروز: 0  بازدید
بازدیدهای دیروز: 1  بازدید
مجموع بازدیدها: 1886  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

معشوق عاشقان حسین
قدرت الله حیدری
من قدرت الله حیدری در این وبلاگ با همکاری آقای عبدالله نوروزی مطالب این وبلاگ را ایجاد می کنیم امید وارم که از مطالب آن لذت ببری اگر هم چیزی خواستید می توانید ایمیل ویا اینکه در قسمت نظرات بنویسید
» پیوندهای روزانه «
» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «